Tuesday, September 28, 2010

REFLEKSI

Salam satu Malaysia. Saya Vasumathy Balakrishnan dari opsyen PTPJMU(PRA) semester 1. Terlebih dahulu saya igin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En.Nik Ibrahim. Kerana sumbangan dan dorongan beliau dalam Pengajian Teknologi Maklumat adalah tidak dikira.
Saya faham yang En.Nik Ibrahim selalu tidak sempat untuk menghadiri kelas sebab beliau selalu sibuk dengan perkara-perkara lain. Walaubagaimanapun semasa beliau menghadiri kelas beliau tetap membukakan pendapat beliau dengan kaedah-kaedah yang berlainan. Ada masa yang  beliau menceritakan pasal isu-isu semasa teknologi maklumat,beliau menunjukkan gambar-gambar sebagai bukti dari internet.
Sebelum ini saya tidak pernah menggunakan blog serta tidak tahu mengenai apa itu blog. Sekirannya beliau tidak memberi tugasan membuat blog saya pasti saya tidak tahu apa itu blogspot dan cara komunikasi dengan kawan-kawan lain.

beliau juga selalu memberikan isu-isu semasa dalam teknologi maklumat.seperti apa yang akan datang......
apa yang negara kita menghadapi pada masa kini.......
dan lain-lain lagi. Dengan maklumat-maklumat ini saya secara langsung dapat mengembangan ilmu pengetahuan. Sekian terima kasih.







No comments:

Post a Comment